Program de lucru Luni - Vineri 08:00 - 18:00
CONTACT 0785 62 62 62
Trimiteţi-ne un email comenzi@taxi-mobila.ro

De ce să ne alegeţi pe noi?

Pentru că ne place să mutăm frigidere, canapele, paturi, dressing-uri, birouri, chiar şi seif-uri. Ne place să mutăm garsoniere, apartamente, case sau sedii de firme.

Puteţi alege sofer şi maşină, cu sau fără încărcători şi tâmplar. Sau pe toţi, să facem treabă bună. Suntem 10!

Avem maşini de 12 sau 20 de metri cubi. Avem pături de protecţie şi cutii de carton gratuite.

Ne plac calatoriile, putem transporta mobila oriunde în ţară!

Şi suntem disponibili oricând, de luni până duminică!

Noi suntem pregătiţi! Dumneavoastră, gata de mutare?

Sunaţi la 0785 62 62 62  şi obţineţi un preţ rezonabil!

TAXI-MOBILA.RO


Pachet Economic

Pachetul Economic conține: una sau mai multe utilitare, cel puțin doi manipulatori. Manipulatorii asigura încărcarea / descărcarea mobilierului și transportul la noua locație. Prețul se stabilește în funcție de utilitara solicitată, una sau mai multe (pot fi de 12 mc / 18 mc / 24 mc) și de personalul solicitat. Puteți solicita doar mijlocul de transport, asigurând cu personal propriu manipularea. Pachet aplicabil pentru relocări birouri sau mutări locuinţe.

Pachet Clasic

Pachetul Clasic conține: mijloace de transport (12 mc / 18 mc / 24 mc), personal necesar pentru încărcare și descărcare, tâmplar pentru demontare și remontare. Alocăm un numar suficient de personal în funcție volumul mobilierului. Pachet disponibil pentru relocare birouri sau mutări civile.

Pachet Full Service

Pachetul Full Service coține: TOT! Tâmplar calificat, împachetare, cutii carton pentru documente, materiale pentru ambalat, numar mare de personal pentru încărcare/descărcare, mijloace de transport corespunzătoare mutarii. Cea mai bună alegere pentru mutări birouri Bucureşti.

 

asamblare montaj mobilaTâmplar calificat pentru demontare

Demontare și remontare facută doar de un tâmplar calificat. Atenția necesară, experiența în fabricarea mobilierului cât și montarea acestuia poate fi acordată de un tâmplar cu experiență. De aceaste operațiuni se ocupă doar Florin. În plus, vă oferim posibilitatea de a vă modifica unele corpuri de mobilier care nu se mai potrivesc la noul sediu. Pentru a beneficia de tâmplar, trebuie să alegeți pachetul Clasic sau Full Service, concepute pentru mutări sedii și relocări firme.

 

Reclocari birouri demontareProtejăm pe tot parcursul mutării sediului

Toți angajații protejează mobilierul pe parcursul relocării sediului. Protejăm la demontare, la montare cât și pe parcursul transportului. Obiectele ce nu pot fi împachetate, la așejarea în mașină, între corpuri se vor aseza cartoane sau pături. Pentru a beneficia de acest serviciu oferim pachetul Full Service pentru relocări firme. Servicii disponibile in sector 1 2 3 4 5 6.

Cu pachetul Full Service protejați

Cu pachetul Full Service protejați mobilierul pe toată durata mutării. Serviciile de relocare Bucuresti, prin acest pachet de relocare birouri, sunt premium. Beneficiați de toate materiale necesare și de personal instruit corespunzător. Detalii mai jos.

 

Logistica mutari birouriLogistică pentru mutări birouri

Avem dezvoltate reguli de logistică ce se aplica în timpul relocării birourilor. De ce? Pentru a nu se naște un haos la venirea angajaților în noul sediu. Înainte de mutare, împreuna cu dumneavoastră, vom pune la punct toate detaliile necesare (noua așezare și redistribuire a personalului în noua locație). Serviciile de relocare firme, nu constă doar în transport și manipularea corpurilor de mobilier, constă intr-o bună organizare. Fiecare obiect este inventariat și i se stabilește traseul exact. Noi vă oferim mai mult decât un serviciu de mutări birouri.

relocari cutii birouriCutii din corton cu intinerariu

Furnizam cutiile necesare pentru documente și accesoriile de birou. Personalul nostru împacheteaza tot ce este necesar și inventariaza fiecare obiect / dosar, primind informatiile cu localizarea lui din noul sediu. Acordăm atenție reașezarii, acordăm amabilitate și organizare. Serviciile de relocări București oferite prin pachetul Full Service, beneficiați de toate materialele necesare, cât și de consultanță.

Experiența = organizarea mutării

Experiența noastră în mutări sedii firme a început în 2010. Am acumulat și experimentat noi modalități de muta. O colaborare sinceră cu fiecare beneficiar, au adus un plus de motivație pentru a ne dezvolta capacitățile de organizare. Suntem dispuși sa oferim cea mai bună consultanță pentru relocarea birourilor.

 

Personal calificat pentru fiecare operațiune

Împachetarea mobilierului este condusă de Aurel. Acesta având o experiență dobândită în Germania la o firmă de relocări birouri, oferă un nou mod de a muta. Fiecare angajat are misiunea lui de fiecare dată când mutam birouri. Relocarea este împarțită pe operațiuni individuale.

Împachetare sigură

Fiecare birou, scaun sau poliță care, pe parcursul mutării birourilor, riscă să sufere daune, va fi împachetată corespunzator. Oferim nenumărate mijloace de împachetare mobilă: pături speciale, cartoane, folie cu bule, folie strech, scotch cu indicator, etc. Serviciul de mutări sedii firme, prin pachetul Full Service, oferă gama completă necesară unei mutări profesională.

Materiale corespunzătoare

Punem la dipoziția clientului materiale specifice nelimitate. Împachetăm fiecare obiect care necesită protecție. Pentru fiecare serviciu de relocare firme, punem la dispoziția clientul toate materiale necesare în mod GRATUIT. Avem echipă specializată în relocări firme Bucureşti sau Ilfov.